För att i morgon kan det vara för sent.
– För att tidigare utskick på intet vis behöver vara daterade
– Distansutbildningar med fokus på digitalisering, kommunikation och ledarskap.
Vi tog fram Stekta sparvar för att deltagarna på våra utbildningarna skulle kunna få uppdaterad information inom respektive utbildningsområde, men innehållet verkar passa långt fler än så. Och varför inte dela med oss när vi nu ändå har tagit fram det?
Dessa vinjetter brukar vi ha i mejlet. Men vi är inte preussiska och vi skriver inte saker bara för att fylla ut en vinjett.
Vi skriver när vi har tid och har vi något relevant att skriva om. Vi satsar på kvalitet framför kvantitet. MEN, skulle det omöjliga hända och vi plötsligt har massor med tid så kommer det likväl inte bli mer än en gång i månaden. För ingen, absolut ingen, vill läsa mejl oftare än så, hur intressanta de än är. Det är vår fasta övertygelse. (Och för närvarande så öppnas ca 90 procent av utskicken, så det vill vi inte förstöra.)
När du väljer att börja prenumerera så måste du göra en ”dubbel opt-in”. Det vill säga att du behöver dels registrera dig, dels bekräfta din prenumeration. Det är för att vi inte vill ha adresser på listan från personer som inte är intresserad av att få Stekta Sparvar.
Om du inte öppnar flera utskick på rad, så kommer du att få ett mejl där du igen behöver bekräfta att du faktiskt vill fortsätta prenumerera. Det är, igen, för att vi inte vill ha prenumeranter som inte vill vara just det. Samtycke är en bra grej i sådana här sammanhang.
Du kan naturligtvis välja att avsluta prenumerationen när du önskar. När du avslutar din prenumeration så hamnar din mejladress på en spärrlista, det vill säga att vi inte kan lägga till dig igen av misstag (eller med flit).